Meld je aan op Mafiasource om mee te spelen en discussies aan te gaan op het

forum van Mafiasource

!
Home » Forum » Archief Forum » Prestige systeem

Nieuw Bericht
» Prestige systeem
NoSexTonight

Beste leden,

Dankzij kovacsghost werd de discussie naar boven gehaald omtrent het moeilijker maken van ranken. Toen ik als reactie gaf het terugbrengen van het prestige/rank-systeem, wekte dat bij sommigen *kuch NoSexTonight kuch* wel degelijk interesse op.

In dit topic zet ik dus de discussie van kovacsghost voort en leg ik uit wat dit systeem inhoudt. De bedoeling is om mij de basis te laten schetsen en dit allen tezamen uit te werken tot een goedwerkend, functioneel systeem. Overigens benadruk ik graag dat ik niet aanwezig was bij de eerste versie dus niet volledig weet hoe het toen zat.

De basis
Voor de meeste leden houdt het plezier op zodra ze L Don zijn geworden. Het enige wat dan nog gedaan hoeft te worden is levelen, pimpen, misdaadjes met de familie en alle normale shizzle. Het prestige systeem maakt het ranken véél uitdagender. Waarom?

1. Verschillende prestiges
Je begint zoals je momenteel gewend bent in Normal Mode. Zodra je de hoogste rank 'Legendary Don' hebt bereikt, verschijnt (in mijn concept) onder het kopje Status een nieuw vakje met Prestige Mode. Hier kan je klikken op 'Activeren'. Zodra je hier op klikt, word je weer Scum! Gefeliciteerd, je bent nu de rank Master. Wat verandert nu voor je? Ranken wordt lastiger, dat staat voorop. Waar je eerst met 8 misdaden Pee Wee werd, word je nu bijvoorbeeld met 12 misdaden pas Pee Wee in Master mode. Ga na wat je moet doen om Legendary Don te worden.
Dit kan je na Master mode eenmalig herhalen. Dan kom je terecht in Hero mode. Je wordt wederom Scum en kan helemaal opnieuw beginnen met ranken maar dan zonder bescherming. Net waar je van houdt. Maar hoeren blijven wel.
Huizen kunnen maar 1 keer gekocht worden om te ranken.

Benodigdheden:
Master mode: 15k hoeren, 2.5k eerpunten, 25 kills en alle levels minimaal 50.
Hero Mode: 25k hoeren, 3.5k eerpunten , 35 kills en alle levels minimaal 75

Meer voordelen
"Waarom zou ik in godsnaam helemaal opnieuw beginnen?" Ja, ik hoor die vraag al aankomen. Daar wordt natuurlijk aan gedacht. Ga jij naar Master mode, dan ontvang jij de volgende voordelen:

- Een nieuwe misdaad (Zwart werken) waar ook EP verdiend mee kan worden.
- Nieuwe overval Big Score
- Een Master medaille voor je spelersnaam
- Bij het plegen van misdaden kans om een Lucky Box te winnen
- score x1,5 ivm normaal
- Kogels nodig x2
-prestige levelen tot 150
- Ranken word moeilijker

Ga jij naar Hero mode, dan ontvang jij de volgende (extra) voordelen:
- Nieuwe overval Big Score
- Je wordt professioneel in jouw beroep
- Een Hero medaille voor je spelersnaam (i.p.v. Master)
- score x2 ivm normaal
- Kogels nodig x3
-prestige levelen tot 200
- Ranken word nog moeilijker

prestige levelen! Trainen kan ALLEEN in Hero/Master, maar de levels die je haalt, blijven staan! Dus prestige levelen zorgt dat je altijd meer geld maakt, zelfs als je dood gaat! (Eventuele mogelijkheden voor 100-200 content is: de optie om eerpunten te verdienen. Level 105 misdaad en auto bv. 1-5 eerpunten verdienen soms, naast de normale 'loot').

Na dat je dood gegaan bent begin je weer bij 0.

Het kan dus zeker waard zijn om extra hard je best te doen. Vooral het kopje 'professional' worden kan interessant zijn. Zo worden wachttijden voor Autodieven bijvoorbeeld nog korter en zullen Pimps 30% meer hoeren verdienen tijdens het pimpen.

Beperkingen
Het prestigen heeft echter ook beperkingen. Je kan enkel jouw prestige aanvallen (Normal - Normal, Master - Master, Hero - Hero).
Daarnaast zul je géén bescherming krijgen indien je gaat prestigen.

Dit heb ik samengevat uit het vorig topic. Ik heb er veel uit gecopy-paste dus die ideeën gaan naar de rechtmatige bedenker.
Datum: 2017-01-29 23:25:00
MDev

Score x1.5 of x2 weghalen.
Dan wens ik nog de optie Big Score toe te voegen aan de Hero extra's.

Het prestige levelen wil ik weglaten i.v.m. nog meer ongewenste winsten.
Verder lijkt me het een zeer goede basis die zeer dicht aanleunt tegen het eerst ontwikkelde prestige systeem enige tijd geleden op Mafiasource.

Het 2e systeem werd ontwikkeld omdat vele leden tegen het eerste systeem waren even off-topic maar toch leuk om te weten hield in: Je kon na Legendary Don gewoon verder ranken naar andere rank namen en dan zat je na Leg Don dus in Master Mode gedurende 3 nieuwe ranken. Na die ranken beland je in Hero Mode voor nogmaals 3 ultra moeilijke ranken.
2e systeem werd snel na ontwikkeling weer weggehaald wegens teveel leden die tegen het prestige systeem waren in het algemeen.
Het was helemaal gebaseerd op op het eerste systeem behalve de Reset van je rank.

Als dit een comeback zou maken, dan wil ik eveneens (niet vermeld) de benodigdheden van hoeren, eerpunten en levels voor de vesrch. rank modes inbrengen.
Datum: 2017-01-30 07:04:58
NoSexTonight

MDev schreef:
Score x1.5 of x2 weghalen.
Dan wens ik nog de optie Big Score toe te voegen aan de Hero extra's.

Het prestige levelen wil ik weglaten i.v.m. nog meer ongewenste winsten.
Verder lijkt me het een zeer goede basis die zeer dicht aanleunt tegen het eerst ontwikkelde prestige systeem enige tijd geleden op Mafiasource.

Het 2e systeem werd ontwikkeld omdat vele leden tegen het eerste systeem waren even off-topic maar toch leuk om te weten hield in: Je kon na Legendary Don gewoon verder ranken naar andere rank namen en dan zat je na Leg Don dus in Master Mode gedurende 3 nieuwe ranken. Na die ranken beland je in Hero Mode voor nogmaals 3 ultra moeilijke ranken.
2e systeem werd snel na ontwikkeling weer weggehaald wegens teveel leden die tegen het prestige systeem waren in het algemeen.
Het was helemaal gebaseerd op op het eerste systeem behalve de Reset van je rank.

Als dit een comeback zou maken, dan wil ik eveneens (niet vermeld) de benodigdheden van hoeren, eerpunten en levels voor de vesrch. rank modes inbrengen.

meer info big score graag
power levelen lvl200= lvl100 nu zou ik zeggen
Datum: 2017-01-30 21:33:26
MDev

Big Score is een unieke overval tussen Master en Hero leden.
Met minimaal 2 pers. die Master+ zijn kan je een georganiseerde overval plegen.

Je zult moeten een sniper, hacker, wapens en voertuig voorzien samen met je partner.
De winsten die je kan stelen zijn aanzienlijk hoger dan een normale overval.
De wachttijden zijn hier ook aanzienlijk langer dus.

Ik snap Power levelen niet zo goed vrees ik.
Nu denk ik dat je bedoelt als je power levelt in Master / Hero dat je gewoon boven lvl 100 kan levelen maar zonder 'meer' te kunnen stelen dan?
Datum: 2017-01-31 07:02:34
purchang

Vindt het top idee zal er zeker zijn
Datum: 2017-01-31 14:01:47
NoSexTonight

MDev schreef:
Big Score is een unieke overval tussen Master en Hero leden.
Met minimaal 2 pers. die Master+ zijn kan je een georganiseerde overval plegen.

Je zult moeten een sniper, hacker, wapens en voertuig voorzien samen met je partner.
De winsten die je kan stelen zijn aanzienlijk hoger dan een normale overval.
De wachttijden zijn hier ook aanzienlijk langer dus.

Ik snap Power levelen niet zo goed vrees ik.
Nu denk ik dat je bedoelt als je power levelt in Master / Hero dat je gewoon boven lvl 100 kan levelen maar zonder 'meer' te kunnen stelen dan?

Power levelen
lvl 100 verdient minder dan nu, lvl 200 verdient evenveel als lvl 100 nu. Zo maak je geld verdienen ook iets moeilijker
Datum: 2017-02-03 23:10:47
Banshee

Dus als je dood gaat ben je weer scum zonder prestige? En heb je alles voor niks gedaan? Want voor die hero mode heb je hoeren nodig en als je rip gaat zijn al je hoeren weg?
Datum: 2017-02-08 20:50:12
NoSexTonight

Banshee schreef:
Dus als je dood gaat ben je weer scum zonder prestige? En heb je alles voor niks gedaan? Want voor die hero mode heb je hoeren nodig en als je rip gaat zijn al je hoeren weg?

Jepp, je kan dus meer ranken. Hetzelfde zoals nu, maar gewoon meer dus. Nu rank je dan zogezegd ook "voor niets" want je verliest je hoeren ook als je dood gaat
Datum: 2017-02-08 22:32:02
Banshee

Ik vind het een slecht idee en totaal geen toevoeging.

Maar het concept heeft wel iets, een beetje zoals op COD. Maar maak het dan leuker dat je het behoud. Op COD ga je ook niet no-life ranken om daarna je prestige te verliezen.
Datum: 2017-02-09 10:18:37
NoSexTonight

Banshee schreef:
Ik vind het een slecht idee en totaal geen toevoeging.

Maar het concept heeft wel iets, een beetje zoals op COD. Maar maak het dan leuker dat je het behoud. Op COD ga je ook niet no-life ranken om daarna je prestige te verliezen.

Je prestiged voor de voordelen, het maakt het ranken wat moeilijker en niet gewoon een "ik koop alle huizen en ik ben leg don" verhaaltje. Als je niet wil prestigen moet je niet maar dan heb je wel de voordelen ook niet.
Datum: 2017-02-10 01:32:07
Banshee

Schrap dit idee maar, het spelt stopt ermee.
Datum: 2017-02-12 13:50:20
Nieuw Bericht

Copyright 2025 - ms2.mafiasource.nl © - Alle rechten voorbehouden.