Meld je aan op Mafiasource om mee te spelen en discussies aan te gaan op het

forum van Mafiasource

!
Home » Forum » Archief Forum » Gekleurde familie namen.

Nieuw Bericht
» Gekleurde familie namen.
Vldthug

Hey, Thuggie hier!

Ik was even aan het denken.. En toen dacht ik... Het zou wel vet zijn als je een bepaalde kleur familie naam zou kunnen kiezen.
Nu weet ik niet of dit mogelijk is maar het zou ons wel onderscheiden van andere crime games. En het is een leuke toevoeging.
Zo zat ik wel te denken dit pas vanaf volgende ronde in te trekken en geld te laten kosten (geen credits). Dit omdat het best een uniek ding is en we toch wel wat geld in het laatje moeten krijgen .
Heb jij opmerkingen, ben je hier tegen? Of vind je dit juist een tóp idéé!?
Laat het me hieronder weten!
Datum: 2017-01-18 16:29:59
Soundwave

Ik zou gewoon meer opties nemen ipv alleen een VIP familie. Iedere keuze komt dan met een andere kleur.
Datum: 2017-01-18 16:57:19
Vldthug

Hmmm... Zou ook kunnen maarja aangezien er best veel kleuren zijn. Moeten er best veel opties komen.. En dit is ook meer werk voor Mike en het team. Maar aan welke opties denk je dan? ( dit vind ik btw wel een goed idee hoor want meer functies zijn beter )
Datum: 2017-01-18 17:02:27
Soundwave

Kan op dit moment niet echt aan dingen denken. Maar bv een Donateur fam. Een murder familie, een VIP fam (zoals het nu is) Een King fam, idk noem maar op.
Datum: 2017-01-18 17:09:33
Soundwave

Wat nu als bv een murder familie, dagelijks 1k kogels als extra heeft voor families, Donateur fam, bv 2% meer rente voor leden, vip fam zoals het is, King familie, bv 5% rente / lid, 5k kogels / dag / lid ect..
Datum: 2017-01-18 17:13:48
Vldthug

Dit is opzich wel een leuke toevoeging aan mijn idee
2de BB erbij zou ook nice zijn
Datum: 2017-01-18 18:45:47
Soundwave

Vldthug schreef:
Dit is opzich wel een leuke toevoeging aan mijn idee
2de BB erbij zou ook nice zijn

Klopt. Zou niet slecht zijn.
Datum: 2017-01-20 12:46:55
Nieuw Bericht

Copyright 2025 - ms2.mafiasource.nl © - Alle rechten voorbehouden.