Nieuw Bericht
|
Volgende
|
» Idee markt MS3
|
MDev
|
Beste spelers,
Wat zouden jullie ervan vinden als de bezittingen markt zou verdwijnen op MS3 en in de plaats daarvan ruimte vrij komt voor een luckybox markt?
Ik zou dit willen invoeren puur om het feit dat de bezittingen markt heel weinig gebruikt word volgens de statistieken.
Verder zie ik ook dat z'n bezittingen markt vrij onnodig is als we de gameplay gaan bekijken.
Kunnen we dan gewoon op MS3 de verkopen knop van een bezitting veranderen in Wegdoen (Eerste instantie zou verkopen je naar de markt leiden tot het verkopen v/d bezitting) of moeten we de bezitting nog standaard kunnen verkopen onder een lagere prijs dan we die hebben gekocht?
Of gewoon wegdoen en weggeven zonder verkopen? Aan wie verkopen? ..
Ik hoor graag jullie meningen hier omtrent!
Groeten
MDev
|
Datum: 2017-01-17 06:59:13
|
Swizzler
|
Ik denk dat de optie wegdoen ruim voldoende is. Naar mijn idee zijn de bezittingen niet mijn geld waard om van andere spelers te kopen.
|
Datum: 2017-01-17 11:55:26
|
|
MDev
|
Weg doen of dan vervangen door het lucky box handelen principe of iets anders?
|
Datum: 2017-01-17 12:16:08
|
|
Swizzler
|
Wegdoen. Weet bij nader inzien niet zo goed of we wel een lucky box markt moeten maken. Denk niet dat het heel erg in trek zal zijn, gezien de beloningen wel meevallen eigenlijk.
|
Datum: 2017-01-17 17:35:10
|
|
MDev
|
Het is wel men bedoeling het lucky box concept iets aan te passen waardoor je in-game lucky boxen zult kunnen verdienen.
De dagelijkse lucky boxen vallen weg en de lucky boxen in game zullen vrij zeldzaam zijn dus als je er 5 krijgt op 1 dag zal je wss puur geluk gehad hebben.
Ook wou ik lucky boxen weghalen bij de credits shop.
De prijzen die je zou winnen bij lucky boxen zullen uitgebreider zijn als nu. Met nog lagere prijzen als nu.
De jackpot van 500M zal +- zo blijven maar zou die kans dan nog wel ietsjes willen verminderen.
Verder na zelf al enkele test boxen open gedaan te hebben ben ik vrij tevreden over de overige prijzen en hoevaak ze gemiddeld voorkomen.
Boxen zullen in MS3 een stukje unieker en zeldzamer worden. Wat vinden jullie hiervan?
Zou het dan geen goed idee zijn om ze alsnog toe te voegen aan de Markt?
|
Datum: 2017-01-17 19:04:12
|
|
Swizzler
|
|
MDev schreef: |
Het is wel men bedoeling het lucky box concept iets aan te passen waardoor je in-game lucky boxen zult kunnen verdienen.
De dagelijkse lucky boxen vallen weg en de lucky boxen in game zullen vrij zeldzaam zijn dus als je er 5 krijgt op 1 dag zal je wss puur geluk gehad hebben.
Ook wou ik lucky boxen weghalen bij de credits shop.
De prijzen die je zou winnen bij lucky boxen zullen uitgebreider zijn als nu. Met nog lagere prijzen als nu.
De jackpot van 500M zal +- zo blijven maar zou die kans dan nog wel ietsjes willen verminderen.
Verder na zelf al enkele test boxen open gedaan te hebben ben ik vrij tevreden over de overige prijzen en hoevaak ze gemiddeld voorkomen.
Boxen zullen in MS3 een stukje unieker en zeldzamer worden. Wat vinden jullie hiervan?
Zou het dan geen goed idee zijn om ze alsnog toe te voegen aan de Markt?
|
Dus de prijzen veranderen niet in de lucky box zelf? Even voor mijn eigen duidelijkheid.
|
Datum: 2017-01-18 00:18:02
|
|
MDev
|
|
Viperflame schreef: |
Dus de prijzen veranderen niet in de lucky box zelf? Even voor mijn eigen duidelijkheid.
|
Jawel, meer prijzen toevoegen vooral de mindere cash, hoeren, ep en kogels waarden enz.
En die mindere prijzen dan uiteraard evenveel doen voorkomen als de minste nu.
Er zouden dus eventueel meer prijzen kunnen ingebouwd worden van de voornamelijk lagere kant om het teveel aan geld probleem in-game ook al wat beter aan te pakken op vlak van lucky boxes.
Als deze dan zeldzaam voorkomen denk ik dat dit een vrij evenwichtige prijzen verhouding vormt.
Zit eraan te denken om die dagelijks ontvangen lucky boxen weg te halen en die vindbaar te maken in-game door tal van acties.
Ze zullen echter wel zeldzaam zijn en dus niet zo heel veel voorkomen tenzij wij daar dan ook eens een evenement voor voorzien oid.
(Zeldzaam vb. op 1000 acties in-game tot ca. 5 boxen kunnen verdienen)
Verder heb je dan misschien altijd mensen in z'n systeem die lucky boxen misschien liever verkopen dan openen?
|
Datum: 2017-01-18 06:51:27
|
|
Formidable
|
Voorstander van het verwijderen van bezit op de markt.
Dat wordt toch nooit gebruikt. Gewoon het bezit kunnen droppen.
Het verlies (die 1M) is toch niks. Dus gewoon laten dat je niks terug krijgt.
Luckyboxen verkopen kan, maar als ze maar tussen de $200,000 en $2,000,000 vaak en 100 hoeren opleveren, zullen ze (ondanks de zeldzaamheid) verkopen voor heel weinig geld.
|
Datum: 2017-01-18 18:06:42
|
|
MDev
|
Ja daar heb je wel een punt.
Hoe dan ook het prijzen systeem zal netjes herprogrammeert worden waardoor de overvloed aan cash winsten netjes in evenwicht zal komen met winsten van andere goederen. (hoeren, eerpunten, kogels)
Zou dan in MS3 de lucky box markt weer weghalen en het laten bij 3 tabs.
|
Datum: 2017-01-18 18:56:54
|
|
NoSexTonight
|
Lucky box, je doet er 5 open en hebt misschien 2mill en 150 hoeren. Vindt ik niet echt waard op te kopen. En zou ook niet zelfdzaam moeten zijn om meestal dat maar te krijgen.
|
Datum: 2017-01-18 19:41:25
|
|
Merloni
|
Het luckybox systeem veranderen naar score systeem.
In MS3 worden gratis credits afgeschaft en kan je deze dus niet meer vinden bij misdaden ect.
Daarom had ik het idee om tijdens misdaden luckyboxen te kunnen vinden en wanneer je deze opent een score ontvang.
Eigenlijk kun je dan scoreboxen verkopen op de markt.
|
Datum: 2017-01-18 19:53:10
|
|
Nieuw Bericht
|
Volgende
|