Meld je aan op Mafiasource om mee te spelen en discussies aan te gaan op het

forum van Mafiasource

!
Home » Forum » Archief Forum » [Poll] 15-01-2017 Welke optie gebruik jij nooit of het minst?

Nieuw Bericht
» [Poll] 15-01-2017 Welke optie gebruik jij nooit of het minst?
MDev

Beste spelers,

Hier kan je je antwoordt betreffende huidige Poll verklaren.
Indien je gekozen hebt voor Andere optie weten wij ook graag welke optie dat is.
Ook een reden waarom jij een optie niet of zeer weinig gebruikt zou ons enorm helpen.
Op die manier kunnen we de opties minder in trek bespreekbaar maken tot aanpassingen.

Vriendelijke groeten
Mafiasource.com Team
Datum: 2017-01-15 01:17:59
Formidable

Beurs gebruik ik letterlijk nooit.

Eigendommen is redelijk nutteloos, aangezien er vaak oorlogjes zijn.
Sportschool is nutteloos, maar doe ik soms voor een daily challenge proberen.

Toto wel eens gedaan voor de grap.
Streetrace 1x gedaan, maar is puur voor een missie.
Datum: 2017-01-15 21:52:29
MDev

Zou het geen leuk idee zijn om op MS3 te kunnen streeracen tegen bots van willekeurige levels en dergelijke?
Zo kunnen we indien in de eerste instantie weinig activiteit toch al streetraces wat meer benuttigen.

Sportschool kunnen we een geheel vanzelfsprekende kant op: Trainen in de sportschool aan versch. toestellen zal je Stamina en kracht opleveren waarbij beiden factoren ook een belangrijke rol kunnen spelen in de algemene stats van je account en zal dus ook voordelen bieden bij moorden.
Uniek voorbeeldje: Je bent bv Leg Don met 100% wapen erv. en training en bovendien heb je nog eens goeie Stamina en kracht stats dan kan je bv. scums killen met een mes.
Ik vind dat het moorden systeem met dergelijke parameters mogen worden bijgewerkt. En dat huizen dan bv geen rankpunten meer opleveren maar wel een x aantal verdedigingspunten voorzien.
Als je dan in dat zelfde scenario als Leg Don met 100% ervaring en training en goeie stamina en kracht stats en evt goed beschermd huis en goeie bescherming van de shop word aangevallen zou de aanvaller veel meer moeite moeten doen om je dood te knallen (meer kogels moeten schieten dus)

En dan beurs vind ik pers. een fantastisch systeem en deze kan zeker bij MS3 een unieke upgrade gebruiken: Het volgen van de aandelen waarden op grafiek in real-time en met keuze om tijdspanne over de grafiek te wijzigen.

Eigendommen eens, in MS3 wil ik dit weg maar een soortgelijk systeem bij familie eigendommen of opslagplaats met dus allemaal versch. eigendommen om goederen en dergelijke in op te slaan / produceren. Dit systeem zou wel enorm veel beter uitgewerkt worden als huidig systeem en zou echt teamwerk vereisen van familie leden ook om deze hard verdiende eigendommen en upgrades (Daar zal heel wat geld in te pompen vallen) goed te benuttigen.
Voorbeeld: je hebt een Familie bordeel van lvl 20 maar er zitten geen hoertjes in die de leden naar het bordeel toe stuurden? Dit zal vrij zonde zijn van het geld die erin gepompt werd aangezien een familie bordeel de hoeren veilig bewaard en hoe meer hoeren een familie bordeel kent hoe meer geld die familie verdient. Let op Bordeel lv20 zal Bv. tot max 1M hoeren kunnen dragen onder 1 familie.
Keerzeide van de medaile: Oorlogen verspillen dan geen geld meer maar kunnen dergelijke eigendommen beschadigen of zelf verwoesten in de ergste gevallen. Geld zal op deze manier zeker meer rollen binnenin een familie als ze ook de voordelen van deze eigendommen willen genieten. En Mafiasource zou niet zo zeer meer een spel om geld maar om macht zijn. Zou spelers dan niet mogen uitmaken hoe rijk ze zijn maar hoe goed ze ervoor staan tegenover andere families die mogelijke bedreigingen vormen?

Toto was heel populair in het begin, je zou het misschien eens wat meer moeten proberen.
Datum: 2017-01-16 22:45:53
Nieuw Bericht

Copyright 2025 - ms2.mafiasource.nl © - Alle rechten voorbehouden.