Mooie signature maar..
De keuze van c4d's die je hier hebt gebruikt is oftewel verkeerd of gewoon verkeerd toegepast op het plaatje naar mijn mening. Qua scherpte/diepte zit dat wel vrij goed!
Misschien een foutje rechts daar is er een wit ruimte tussen render en gloed/border wat je hier ook gebruikt.
Verder ben ik wel een fan van je gloed/border technieken rond de render! Ik denk zelf dat de kleuren die je hier hebt toegepast perfect zijn ookal komen ze niet zo streng voor in de render zelf! Nog vetter zou misschien zijn om die te laten uitlijnen in versch. tinten van dezelfde kleur.
Als ik het me zo een beetje inbeeld denk ik wel dat dat een gaaf effect zou creëren!
De achtergrond is hier wel goed gekozen al denk ik dan weer persoonlijk dat deze ietsje meer helderheid kan gebruiken.
Is naar de donkere kant toe en vind het daarom moeilijk om je contrasten op je achtergrond of totaal plaatje te beoordelen.
Je render zelf is misschien nog wat werk aan. Al moet ik wel zeggen dat ik de render tot nu toe wel het beste vind aan je afbeelding als ik kijk naar kwaliteit en afwerking
De felste punten (niet alleen helm) op de render zijn zeker vet maar misschien ook iets te fel waardoor het storend kan overkomen wanneer je de render bekijkt. Dus als je hier een beetje speelt met het contrast of met de overvloei dan kan dat zeker goed komen!
Op de tekst heb ik dan niets te zeggen, zeker leuk dat men eens groot durft gaan in text in een signature.
Ook de Balr op de achtergrond is naar mijn mening perfect ingeblend ookal zie je dat niet zo zeer!
Dan je belichting source, deze is strak! niets op aan te merken.
Ik rate je sig een 8.5. Omdat je zeker wel opmerkt dat er aardig tijd in gestoken is en omdat het zeker niet slecht is maar ieder heeft uiteraard zijn eigen smaak!