Nieuw Bericht
|
|
» Bezittingen halveren
|
Alcazar
|
Beste MS spelers,
Ik heb wat zitten denken en ik ben tot het volgende idee gekomen i.v.m bezittingen.
Aangezien er teveel bezittingen zijn volgens spelers die erg actief of gewillige zijn om een bezitting te beheren had ik aan het volgende gedacht.
Kogelfabriek
Enkel in de staten New York, Michigan, Nevada & Texas zullen er nog kogel te koop zijn en kan er een fabriek beheerd worden.
Red Light District
Enkel in de staten California, New Jersey, Ohio & Louisiana kunenn er ramen gehuurd worden + een RLD beheerd worden (pimpen zou overal kunnen).
Uitrustingswinkel
Enkel in de staten Illinois, Colorado, Pennsylvania & Hawaii kan je nog wapens, uitrusting, vliegtuigen kopen + een uitrustingswinkel beheerd worden (Backfire zal overal kunnen ingesteld worden).
Makelardij
Enkel in de staten Hawaii, Illinois, Ohio & Louisiana zal je nog woningen kunnen kopen verkopen + makelaardij beheerd kunnen worden.
Garage
Enkel in de staten New York, Michigan, Colorado & Texas zullen er nog voertuigen kunnen verkocht gerepareerd etc worden + garage beheren.
Wat is het nut hiervan zo zijn er minder leegstaande bezittingen en moeten spelers wat meer moeite doen om iets te bereiken.
Ook zal een vliegveld eigenaar er wel bij varen aangezien een speler steeds moet reizen en een ticket moet kopen.
Laat maar weten wat je van dit idee vind verbeteringen kunnen hier steeds gepost worden.
(Het is niet met zekerheid gezegd of dit idee wel doorgevoerd zal worden!)
Met vriendelijke groeten,
Alcazar
|
Datum: 2017-01-08 22:40:52
|
NoSexTonight
|
Nog steeds te veel imo. Er zijn amper 5 serieuse fams.
|
Datum: 2017-01-08 22:47:14
|
|
Vldthug
|
Opzich vind ik dit wel grappig!
Zo heb je wel meer strijd en dat hoort bij een maffia spel vind ik zelf .
Dus 1+
|
Datum: 2017-01-08 22:48:50
|
|
Merloni
|
Ja staat toch ook in mijn topic......
|
Datum: 2017-01-08 22:50:25
|
|
SexyNess
|
Vraagje, als je een auto steelt buiten de staten van de genoemde staten met de garage
In welke staat komt die dan?
|
Datum: 2017-01-08 23:48:23
|
|
NoSexTonight
|
|
SexyNess schreef: |
Vraagje, als je een auto steelt buiten de staten van de genoemde staten met de garage
|
Goeie vraag. Zelf geen idee van. Mischien dat je dan moet reizen naar een ander land om ze te repairen en verkopen?
|
Datum: 2017-01-08 23:52:18
|
|
Swizzler
|
|
SexyNess schreef: |
|
Één van de vier genoemde staten. Welke je ook heen reist denk ik. Net wat NST zegt.
|
Datum: 2017-01-10 09:09:02
|
|
Nieuw Bericht
|
|