Meld je aan op Mafiasource om mee te spelen en discussies aan te gaan op het

forum van Mafiasource

!
Home » Forum » Archief Forum » [MSBO] Black Ops 3 Toto

Nieuw Bericht
» [MSBO] Black Ops 3 Toto
Swizzler

Beste spelers,

Hierbij organiseer ik graag een nieuwe toto in de vorm van Black Ops 3. Inspiratie is gehaald uit enerzijds het Ideeën forum en anderzijds het goed georganiseerde spel van Andersen. Respect voor jouw organisatie.

Na een beetje verdiept te hebben in Streaming, kwam ik met het idee om een toto te organiseren. Hoe gaat dit in zijn werking?
Op mijn Xbox One start ik een Private Match met enkel Bots die tegen elkaar vechten. Ik start de game en probeer ik het via mijn laptop op YouTube te streamen zoals Andersen doet. Indien de streaming niet werkt, neem ik het op en post ik de Youtube-link hierin om de uitslag te tonen.
De bots staan ingesteld op Hardened niveau en zullen tot de 30 kills gaan, met een maximum van 10 minuten.
Als eerste keer wil ik het proberen met 8 spelers die kunnen inzetten op player 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 of 8.

Deze gok is dus volledig willekeurig en ik zal géén invloed hebben op de uitslag.

Omdat het de eerste keer zal zijn, vraag ik géén inzet van jullie. Mede omdat het misschien de eerste keer niet allemaal goed zal lopen qua streamen etc.

Reageer dus hieronder als je je wil aanmelden voor deze toto met de Player naar jouw keuze!

Prijzen eerste keer:
1e plaats: 100M
2e plaats: 50M
3e plaats: 25M

- Player 1: NoSexTonight = Souder
- Player 2: Tagliano = Manto
- Player 3: Asgardian = Flame
- Player 4: MDev = Leslie
- Player 5: Santosh-M = Gordon
- Player 6: Formidable = Dumlao
- Player 7: SexyNess = Agamata
- Player 8: Bjorn-Vleminckx = Yu
- Player 9: Meeuw = Mendelsohn

De uitslag is als volgt:

Link om het terug te kijken: https://www.youtube.com/watch?v=YiC-HA2MMi8
Excuses voor de lag af en toe.

Datum: 2017-01-04 22:19:36
Ragnar

Player 5
Datum: 2017-01-05 00:16:57
Nieuw Bericht

Copyright 2025 - ms2.mafiasource.nl © - Alle rechten voorbehouden.