Nieuw Bericht
|
Vorige
|
» Prestige-systeem
|
SexyNess
|
|
NoSexTonight schreef: |
Misschien de taak van een forum mod of com mod om dit samen te vatten in een nieuw topic en zo de leden opnieuw er feedback op te laten geven?
|
Ik zal hier morgen een samenvatting van maken.
Dan kunnen we verder brainstormen.
|
Datum: 2017-01-09 20:33:24
|
|
NoSexTonight
|
|
SexyNess schreef: |
Ik zal hier vanavond een samenvatting van maken.
Dan kunnen we verder brainstormen.
|
Okay thx
|
Datum: 2017-01-09 20:52:33
|
|
ih3rm4nz
|
Ik kon Swizzler niet quoten dus dan maar even zo" "Beperkingen
Het prestigen heeft echter ook beperkingen. Je kan enkel jouw prestige aanvallen (Normal - Normal, Master - Master, Hero - Hero). "
Dit gaat niet werken aangezien het aantal spelers naar mijn mening te laag is hiervoor, wat je naar mijn mening wel zou kunnen implementeren is dat je iemand die Master of Hero is niet met dezelfde aantal kogels kan neerschieten dan iemand die normal is. Bijv. normal heb je voor L.don +- 60,000 kogels nodig. Maak dit voor Master 100k en hero 150k
|
Datum: 2017-01-10 11:32:06
|
|
Swizzler
|
|
ih3rm4nz schreef: |
Het prestigen heeft echter ook beperkingen. Je kan enkel jouw prestige aanvallen (Normal - Normal, Master - Master, Hero - Hero). "
Dit gaat niet werken aangezien het aantal spelers naar mijn mening te laag is hiervoor, wat je naar mijn mening wel zou kunnen implementeren is dat je iemand die Master of Hero is niet met dezelfde aantal kogels kan neerschieten dan iemand die normal is. Bijv. normal heb je voor L.don +- 60,000 kogels nodig. Maak dit voor Master 100k en hero 150k
|
Dat werd ook door meerderen voorgesteld inderdaad, ih3rm4nz. Maar dan nog, als jij zo veel moeite doet om Hero te worden en makkelijk door iemand in Normal geknald wordt, is de lol er een beetje af denk ik.
|
Datum: 2017-01-10 13:59:19
|
|
ih3rm4nz
|
|
Swizzler schreef: |
Dat werd ook door meerderen voorgesteld inderdaad, ih3rm4nz. Maar dan nog, als jij zo veel moeite doet om Hero te worden en makkelijk door iemand in Normal geknald wordt, is de lol er een beetje af denk ik.
|
Het was voor mij nog te vroeg om 6 pagina's door te spitten Ik snap het idee erachter, maar ik denk dat zoiets alleen gaat werken als er meer spelers zijn. Stel hero en master zouden nu uitkomen, hoeveel mensen zullen daadwerkelijk deze rank behalen?
|
Datum: 2017-01-10 16:15:20
|
|
Swizzler
|
|
Het was voor mij nog te vroeg om 6 pagina's door te spitten Ik snap het idee erachter, maar ik denk dat zoiets alleen gaat werken als er meer spelers zijn. Stel hero en master zouden nu uitkomen, hoeveel mensen zullen daadwerkelijk deze rank behalen?
|
Ik denk dat er wel genoeg actievelingen tussen zitten die dit zouden kunnen bereiken eerlijk gezegd.
|
Datum: 2017-01-10 16:50:31
|
|
Formidable
|
|
|
Het idee is goed, maar het probleem ligt hem in kogels.
De hoeveelheid van kogels stelt geen reet voor. Je komt super makkelijk eraan.
Dan moet je andere factoren maken die bepalend zijn in een kill op een hero/master.
Bijvoorbeeld als 'normal' rank kun je een 'hero/master' niet in één keer dood maken.
Team up met 2 maten van je. De een schiet eerst, de andere daarna, daarna de laatste. Nu is hij wel dood.
Dan moet je rap zijn (anders healt hij weer) of wachten tot die offline is.
En dan offer je 3 leg dons op tegen 1 hero/master.
Voorbeeldje uiteraard, maar je snapt het idee.
|
Datum: 2017-01-11 00:13:31
|
|
Meeuw010
|
Ik ben hier voor stander van!
Leuk idee
|
Datum: 2017-01-11 05:51:35
|
|
NoSexTonight
|
Komt er hier nog eens samenvatting of niet? Zou wel eens schot in de zaak brengen...
#ForumMod...
|
Datum: 2017-01-12 12:56:15
|
|
Swizzler
|
|
NoSexTonight schreef: |
Komt er hier nog eens samenvatting of niet? Zou wel eens schot in de zaak brengen...
#ForumMod...
|
Ik zal na mijn tentamens de huidige ideeën even samenvatten, NST.
|
Datum: 2017-01-13 10:37:22
|
|
Nieuw Bericht
|
Vorige
|