Nieuw Bericht
|
|
» Fastpass
|
NoSexTonight
|
Momenteel met de gratis cr kom je nergens zonder fastpass.
Zonder fastpass spelen vind ik persoonlijk ook wel een hoop saaier door het wachten.
Misschien de fastpass invoegen in de donatie ranks en dan de fastpass zelf weg doen? Dit was al eens ergens vermeld maar werd niet echt op doorgegaan.
Note: Dit past enkel in de gratis versie, anders worden de donatie ranks te overdreven voor free players in een gewone versie.
Graag hoor ik jullie mening hierover.
MVG NoSexTonight
|
Datum: 2017-01-04 18:19:02
|
SexyNess
|
Ja dit had ik idd al voorgesteld, dus van mij een +1
|
Datum: 2017-01-04 18:19:54
|
|
Formidable
|
Maar in de gratis versie verdien je super makkelijk credits?
Je eerste 100 credits zijn traag, maar daarna heb je altijd een fastpass. Zorg gewoon dat je altijd 100 credits laat staan voor een nieuwe fastpass.
|
Datum: 2017-01-04 18:21:00
|
|
Swizzler
|
Ik ben het eens met Formidable. De credits zijn zo verdiend indien je een beetje rekening houdt met hoeveel credits je nog hebt.
Overigens kan je altijd 100 credits via de markt verhandelen met een andere speler als je niet kan wachten.
|
Datum: 2017-01-04 18:23:00
|
|
NoSexTonight
|
Formidable schreef:
Maar in de gratis versie verdien je super makkelijk credits?
Je eerste 100 credits zijn traag, maar daarna heb je altijd een fastpass. Zorg gewoon dat je altijd 100 credits laat staan voor een nieuwe fastpass.
|
Als iedereen het toch constant heeft, waarom dan nog erin plaatsen?(economisch heeft het geen voordelen...) Je bent verplicht of je kan niet meedraaien. Dus vind ik dat het gewoon standaard mag worden.
|
Datum: 2017-01-04 18:23:11
|
|
Formidable
|
NoSexTonight schreef:
Als iedereen het toch constant heeft, waarom dan nog erin plaatsen?(economisch heeft het geen voordelen...) Je bent verplicht of je kan niet meedraaien. Dus vind ik dat het gewoon standaard mag worden.
|
Omdat het wat credits uit het spel haalt.
Ik heb al een overvloed in credits. Als je fastpass eruit haalt, houd ik er nog meer over.
Wat is dan het nut van gratis credits verdienen? (Behalve status kopen)
|
Datum: 2017-01-04 18:24:25
|
|
NoSexTonight
|
Formidable schreef:
Omdat het wat credits uit het spel haalt.
Ik heb al een overvloed in credits. Als je fastpass eruit haalt, houd ik er nog meer over.
Wat is dan het nut van gratis credits verdienen? (Behalve status kopen)
|
Smokkelwaarde, ZK, productieunits
|
Datum: 2017-01-04 18:25:23
|
|
MDev
|
Leden keuren dit inactief topic af bij 5 stemmen.
Persoonlijk vind ik dat fastpass 100 credits per dag moet blijven.
|
Datum: 2017-01-09 01:51:49
|
|
Nieuw Bericht
|
|