Meld je aan op Mafiasource om mee te spelen en discussies aan te gaan op het

forum van Mafiasource

!
Home » Forum » Archief Forum » Horror signature

Nieuw Bericht
» Horror signature
Merloni

Feedback & tips zijn welkom, alleen zo kan een designer zijn vaardigheid verhogen!
Een designer nodig ? PM me dan bespreken we een op maat gemaakte prijs!

Datum: 2017-01-03 16:06:25
Swizzler

Het bovenlichaam van haar is veel te bright. Ik zou spelen met Brightness & Contrast en andere filters om je belichting te optimaliseren. De plaatsing van je render is goed, oogt lekker en ze is helemaal goed te zien. Ander verbeter punt is je tekst, te wazig, ik kan "Rising" nauwelijks lezen. Zorg dat je bijvoorbeeld een Stroke van 1 px gebruikt op deze tekst.

Tot slot vind ik het zelf jammer dat die achtergrond helemaal wazig is. Ik zou het tof vinden als die splatters rondom het mes juist scherp waren. Misschien een Sharpen effect toevoegen aan het hele plaatje.
Datum: 2017-01-03 18:25:37
Merloni

Swizzler schreef:
Het bovenlichaam van haar is veel te bright. Ik zou spelen met Brightness & Contrast en andere filters om je belichting te optimaliseren. De plaatsing van je render is goed, oogt lekker en ze is helemaal goed te zien. Ander verbeter punt is je tekst, te wazig, ik kan "Rising" nauwelijks lezen. Zorg dat je bijvoorbeeld een Stroke van 1 px gebruikt op deze tekst.

Tot slot vind ik het zelf jammer dat die achtergrond helemaal wazig is. Ik zou het tof vinden als die splatters rondom het mes juist scherp waren. Misschien een Sharpen effect toevoegen aan het hele plaatje.

Hoi Swizzler, erg bedankt voor je feedback ik begin zo aan de remasterd version!
Datum: 2017-01-03 23:26:05
Swizzler

Slotje.
Datum: 2017-01-10 09:14:09
Nieuw Bericht

Copyright 2025 - ms2.mafiasource.nl © - Alle rechten voorbehouden.