Meld je aan op Mafiasource om mee te spelen en discussies aan te gaan op het

forum van Mafiasource

!
Home » Forum » Archief Forum » [WvW] Weerwolven van Wakkerdam - Dageraad #2

Nieuw Bericht Volgende 
» [WvW] Weerwolven van Wakkerdam - Dageraad #2
Swizzler

Dag 2 - De moord

NoSexTonight was onderweg naar werk met de fiets, want ja, in het kleine dorpje Wakkerdam is alles goed te bereiken met de fiets. Nog gezond ook! Plots ging zijn hart sneller kloppen. Hij kon zijn ogen niet geloven. "Is dat mijn maatje? Santosh?!" Dit kan niet waar zijn!". Dit was het echter wel. Santosh lag dood op de grond voor de bosjes, langs de weg. "Nee, nee, nee!"

NoSexTonight belde de politie direct. Officier Formidable nam op. "Een moord? Wat is de locatie? Ik kom er aan!". Zo gezegd, zo gedaan. Formidable zette het district gelijk af voor nader onderzoek.
De kranten stonden er vol mee. Deze moord was bruut. Wie dit heeft gedaan, kent werkelijk geen respect. Zuster Dana kwam naar het plaats delict toe om medisch onderzoek uit te voeren. "Dit was geen mens, dit was een dier. Met enorme klauwen." "Thank you, captain obvious", zei Formidable sarcastisch. "Dat is toch duidelijk te zien aan zijn bovenlichaam?" Ook Bjorn kwam weer aanfietsen, waar heel toevallig natuurlijk Dana was. Formidable stuurde iedereen onmiddellijk weg, want hier moest professioneel te werk worden gegaan.

NoSexTonight bleef van een afstandje kijken en maakte zich ontzettend veel zorgen. Het werd al avond en nog steeds kon NoSexTonight het niet geloven. Hij kwam laat in de avond nog terug om te denken wat de oorzaak van deze moord zou kunnen zijn.

Daar dachten de Wolven anders over... Niemand die hen in de weg mag staan. NoSexTonight werd meegesleurd naar de vuilnisbelt. "HELP, HELP! RED ME!" Spectorr45 hoorde in de verte iets schreeuwen. Hij kon in een glimp één ding opvangen. Het waren twéé monsters. Twéé moordenaars.

Wie verdenk jij van de moord op NoSexTonight?
Stem vóór woensdag 4 januari 20:00 op jouw verdachte. Diegene met de meeste stemmen wordt geëxecuteerd! Let op: het is ook toegestaan om je stem te onthouden. Hiermee stem je dus op niemand, maar dit telt wel als stem. Stem jij drie Dageraden op niemand, dan word je gediskwalificeerd.

Deelnemers:
- Bjorn-Vleminckx
- Asgardian
- xTorrenTz - Burger
- Strijder a.k.a. Sexyness
- Formidable
- Empire123
- Dana
- Santhosh-M - Waarzegger
- Spectorr45
- NoSexTonight - Burger

Datum: 2017-01-02 20:35:37
Tuur-Dierckx

asgardian
Datum: 2017-01-02 20:40:16
SexyNess

Dana
Datum: 2017-01-02 20:40:49
Asgardian

empire123
Datum: 2017-01-02 20:41:19
Empire123

asgardian
Datum: 2017-01-02 21:09:44
Empire123

niet op mij stemmen ik wil nog niet dood
Datum: 2017-01-02 21:09:55
NoSexTonight

Dana
Datum: 2017-01-02 21:41:27
Meeuw010

Dana
Datum: 2017-01-02 21:55:23
Swizzler

Even voor de duidelijkheid. Dode spelers en niet-deelnemers kunnen niet stemmen.
Datum: 2017-01-02 22:06:08
NoSexTonight

Swizzler schreef:
Even voor de duidelijkheid. Dode spelers en niet-deelnemers kunnen niet stemmen.

Eigenlijk niet echt confirmed datk dood ben volgens het verhaal, misschien ontsnap ik nog
Datum: 2017-01-02 22:55:48
Alcazar

NoSexTonight schreef:
Eigenlijk niet echt confirmed datk dood ben volgens het verhaal, misschien ontsnap ik nog

Dood is dood geen discussies, terug on-topic anders zal er een slot opgaan.
Datum: 2017-01-02 23:24:36
Nieuw Bericht Volgende 

Copyright 2025 - ms2.mafiasource.nl © - Alle rechten voorbehouden.