Meld je aan op Mafiasource om mee te spelen en discussies aan te gaan op het

forum van Mafiasource

!
Home » Forum » Archief Forum » Waar is de economie heen ?

Nieuw Bericht Vorige
» Waar is de economie heen ?
Keyersausje

Beste voorbeeld over dit onderwerp is toch wel dit.
Ik speel helemaal niet actief, log een paar keer in heb bezit inmiddels het volgende.

- Contant: $2,099,446
- Bank: $47,518,690

Slaat toch werkelijk nergens op?
Op andere versies heb ik dit onderwerp ook al heel regelmatig naar boven gebracht verdienen van geld zou echt veel moeilijker moeten zijn dan het nu is.
Datum: 2017-01-16 09:25:11
Keyersausje

Toevoeging; daarnaast zijn er veel te weinig opties waar je geld aan uit kunt geven, iedereen hier is Dagobert Duck en zwemt in het geld.
Datum: 2017-01-16 09:26:26
MDev

Dankje Keynonymous,

Kan je even verduidelijken voor mij hoe je dan aan zoveel geld bent gekomen door amper te spelen?
Eerlijk gezegd brengen zelf 15 luckyboxen in het algemeen niet zoveel op als jij bezit.

Ik vermoed dat uw geld voornamelijk afkomstig is van Publieke Missies.

Heb zeker interesse om een evt. teveel aan geld probleem op te lossen.
Alleen zie ik niet meteen het / een probleem hier rond.
Datum: 2017-01-16 18:03:52
NoSexTonight

MDev schreef:
Dankje Keynonymous,

Kan je even verduidelijken voor mij hoe je dan aan zoveel geld bent gekomen door amper te spelen?
Eerlijk gezegd brengen zelf 15 luckyboxen in het algemeen niet zoveel op als jij bezit.

lvl100 misdaden 1mill per 45 sec, boeing air force 10 mill, +-80k 1mill per uur, publieke missie,... Geld is makkelijk
Datum: 2017-01-16 20:46:36
MDev

NoSexTonight schreef:
lvl100 misdaden 1mill per 45 sec, boeing air force 10 mill, +-80k 1mill per uur, publieke missie,... Geld is makkelijk

Ben van mening dat bij hoge levels meer verdient mag worden.
Je hebt er tenslotte redelijk wat tijd in gestoken ook.

Ik zal er wel voor zorgen dat op Mafiasource 3 deze winsten bij max levels niet overdreven hoog liggen.
Eveneens verdwijnt daar de mindere wachttijd indien je een bepaald beroep hebt. Enkel de kans zal nog verbeteren.
Datum: 2017-01-16 22:28:52
Keyersausje

MDev schreef:
Dankje Keynonymous,

Het klopt inderdaad dat het geld afkomstig is van Lucky boxen en publieke missies.
Zou alle inkomsten van misdaden, auto's stelen, smokkelen en publieke missies in ieder geval halveren in nieuwe versies.
Is geen kunst om veel inkomsten en geld te hebben op deze manier, geld is niks waard.
Datum: 2017-01-17 09:35:30
NoSexTonight

MDev schreef:
Ben van mening dat bij hoge levels meer verdient mag worden.
Je hebt er tenslotte redelijk wat tijd in gestoken ook.

Ik zal er wel voor zorgen dat op Mafiasource 3 deze winsten bij max levels niet overdreven hoog liggen.
Eveneens verdwijnt daar de mindere wachttijd indien je een bepaald beroep hebt. Enkel de kans zal nog verbeteren.

Mindere wachttijd door beroep is goed. fastpass is klote. Het moet standaard zijn voor elk lid om zo minder te moeten wachten tijdens het spelen. Mindere wacht tijden en en een kleinere opbrengst. 200k per misdaad is al max imo.
Datum: 2017-01-18 19:39:08
MDev

NoSexTonight schreef:
Mindere wachttijd door beroep is goed. fastpass is klote. Het moet standaard zijn voor elk lid om zo minder te moeten wachten tijdens het spelen. Mindere wacht tijden en en een kleinere opbrengst. 200k per misdaad is al max imo.

En ik wou dan fastpass uit het spel halen en de wachttijden laten zoals ze zijn.
Ook de beroepen zullen geen voordeel meer treffen in wachttijden maar eerder in acties.

Nuja toch van plan in MS3
Datum: 2017-01-19 07:12:33
Nieuw Bericht Vorige

Copyright 2025 - ms2.mafiasource.nl © - Alle rechten voorbehouden.