Nieuw Bericht
|
Volgende
|
» Waar is de economie heen ?
|
Merloni
|
De economie van Mafiasource slaat nergens op! Er wordt te snel geld gemaakt er wordt niks verkocht.
Misschien is het een goed idee op dit te herzien ook naar de V3 toe!
Geef hieronder je mening over de Mafiasource economie.
Mvg,
~ Merloni
|
Datum: 2016-12-29 12:05:16
|
Swizzler
|
Waar haal jij vandaan dat er veel te snel geld wordt gemaakt? Was jij al op de hoogte van misbruik van een credit "bug"? Men kon makkelijk credits krijgen door te smokkelen en met al deze credits werd uiteindelijk een enorm aantal Lucky Boxes gekocht. Hieruit is heel veel geld gehaald. Dit geld hebben wij grotendeels weggehaald.
|
Datum: 2016-12-29 16:07:59
|
|
Tagliano
|
Het is een spel wtf zeur jij over economie!
We worden al in het dagelijks leven genoeg met deze feiten op de neus gedrukt...
|
Datum: 2016-12-30 11:23:02
|
|
Merloni
|
Swizzler schreef:
Waar haal jij vandaan dat er veel te snel geld wordt gemaakt? Was jij al op de hoogte van misbruik van een credit "bug"? Men kon makkelijk credits krijgen door te smokkelen en met al deze credits werd uiteindelijk een enorm aantal Lucky Boxes gekocht. Hieruit is heel veel geld gehaald. Dit geld hebben wij grotendeels weggehaald.
|
Nou moet je dit spel eens naast andere RPG games leggen en het verschil opmerken.
|
Datum: 2016-12-30 12:54:20
|
|
Banshee
|
Eens, ik zie dat het spel op 28 december gestart is. Ik begin nu op 30 december te spelen, dat is 2 dagen na de reset. Ik kijk naar de familie lijst en zie al een familie met 2,000,000,000 voor startende (nieuwe) spelers die nog nooit CC gespeeld hebben is die al onmogelijk om nog in te halen.
---
Iedereen verdient een eerlijke kans, zo maak je het spel ook leuk voor nieuwe spelers. Als er na twee dagen al zo'n grote kloof is, hoe is dat dan over een paar weken?
|
Datum: 2016-12-30 22:23:31
|
|
Merloni
|
Jonkheer- schreef:
Eens, ik zie dat het spel op 28 december gestart is. Ik begin nu op 30 december te spelen, dat is 2 dagen na de reset. Ik kijk naar de familie lijst en zie al een familie met 2,000,000,000 voor startende (nieuwe) spelers die nog nooit CC gespeeld hebben is die al onmogelijk om nog in te halen.
---
Iedereen verdient een eerlijke kans, zo maak je het spel ook leuk voor nieuwe spelers. Als er na twee dagen al zo'n grote kloof is, hoe is dat dan over een paar weken?
|
+1
|
Datum: 2016-12-30 22:54:50
|
|
Asgardian
|
Ik zou zeggen neem je eerlijke kans, iedereen krijgt gratis credits evzovoort.. natuurlijk komt er veel geld in het spel, ga gauw jouw geld maken
|
Datum: 2016-12-31 01:37:09
|
|
Banshee
|
Asgardian schreef:
Ik zou zeggen neem je eerlijke kans, iedereen krijgt gratis credits evzovoort.. natuurlijk komt er veel geld in het spel, ga gauw jouw geld maken
|
Dus omdat iedereen gratis credits krijgt is er voor elk lid een eerlijke kans?
Als iemand één week na de reset begint, is hij toch al kansloos om nog bij de top te behoren. Omdat er een kloof is van miljarden.
|
Datum: 2017-01-02 13:55:07
|
|
JohnBeton
|
Zoek een familie die ook veel geld heeft en bereid is om jou te steunen waar dat nodig is. Dan is de kloof weg. Succes.
|
Datum: 2017-01-02 15:38:41
|
|
Merloni
|
JohnBeton schreef:
Zoek een familie die ook veel geld heeft en bereid is om jou te steunen waar dat nodig is. Dan is de kloof weg. Succes.
|
2 Fam's met geld succes.
Dus volgens jouw heb je geen keuze om deze 2 fam's ook nog eens sterker te maken en andere nog minder kans te bieden ?
|
Datum: 2017-01-02 22:28:43
|
|
Merloni
|
Ik zal rond dit topic eens een opmaken om mijn bedoelingen duidelijk te maken.
|
Datum: 2017-01-04 12:34:11
|
|
Nieuw Bericht
|
Volgende
|